Коллекция весна-лето "В гармонии..."

Коллекция весна-лето

Весняно-літній одяг із вовни на моделях розміру 48 і вище – чи не вперше так нестандартно у місті стартував фестиваль «Вінницькі дні моди» у торгово-розважальному центрі «Поділля-City».

Першою випробувати новий для фестивалю подіум наважилася дизайнеркаЛеся Зіаннурова зі своїм брендом LeZia та колекцією «В гармонії».

коллекция

Героїня цієї колекції – впевнена жінка, яка перебуває в гармонії із собою та зі світом, – так позиціонувала свої тектсильно-вовняні творіння Леся Зіаннурова.

коллекция одежды

Врешті, слова її підтвердилися та навіть перевершили сподівання. Музичний супровід із українських пісень та анімація цвітіння квітів на екрані з перших хвилин натякнули глядачам на причепуреність у презентації колекції. Що, власне, і сталося: на подіум одна за одною виходили моделі – від маленьких дівчаток до поважних леді – з гарними зачісками, мейк-апом, одягнені в якраві сукні та у віночках.

войлочная одежда

валяние из шерсти

валяная одежда

І навіть сумочки в їх руках були заквітчані. Здавалося, ніби самі квіти ожили і вийшли на подіум.

Окрім того, що вся колекція для різного віку та статусу жінок (на показі був представлений лише один комплект для хлопчиків), то вона ще й, як з’ясувалося, для жінок різного стану. Так, на подіум вийшли дві дівчини при надії, що неодмінно зворушило глядачів.

Ще більше їх здивува вихід моделей із формами та розміром одягу 48 і вище. Їх впевнена хода, усмішка і харизма тільки підкреслювала вдало вибрану дизайнеркою назву колекції.

Комментарии
Комментариев пока нет