Обновление пароля

 > Журнал > Сообщество > Lampwork - стекло в огне > Вопросы и ответы > Странности при оформлении заказов на FrantzArtGlass

Странности при оформлении заказов на FrantzArtGlass

Вчера моя приятельница - начинающий лэмпворкер, сделала свой первый заказ в этом магазине, у нее там горелка, очки, инструментики всякие и стекло, общая сумма около 800 долларов вместе с достакой в Россию Приорити Мейл Интернейшнл. Карта расчетно-дебетовая Сбербанк. На карте нужная сумма есть. Заказ она оформила как положено, получила на е-мейл подтверждение своего заказа с номером. Сегодня ей приходит письмо:

Thank you for placing your web order #  with Frantz Art Glass and Supply.

We have been experiencing an increase in “declined” International credit card transactions. We feel this might be due to heightened International Credit Card Security and we now have an additional step.

May we ask that you contact your credit or debit card bank and inform them that you have placed an order with a USA company.  Ask them to please accept the charges from our company-Officially, Frantz Bead Co. Inc., or –Trade Name, Frantz Art Glass and Supply over the next 5 business days.

Please reply to this email informing us that you have spoken with you credit card/bank company about a purchase that you are making through Frantz Art Glass. This will help insure a smooth purchasing transaction with our company.

I apologize for any inconvenience this may cause, but this step is taken in your best interest to give you the highest quality of service we possibly can.

Also, please note that many countries impose duties and taxes that we cannot be aware of. They may change without notice. We ask that you please check with your local post office to be aware of these charges.

Please email back to us a note stating that you take full responsibility for all known transportation charges or other unforeseen amounts that may be imposed by either your country and/or the postal department.

You must agree that you will not reject your package from Frantz Art Glass.  We cannot take the risk of paying the postage on the return of your shipment.

We must receive your acknowledgement that you are aware and take responsibility of all charges to deliver your package before we ship to you. You may do this by simply replying back to this email.

We are awaiting your reply.

Thank you very much, we value and appreciate your business

Я все понимаю... но у меня такое было в январе где-то, только из Франца попросили прислать им на е-мейл номер карты, CVV, срок действия. Я сумасшедшая наверное... я отправила им эти данные с припиской, что эти данные разглашать вообще не положенно и т.д. Но я как раз меняла все свои документы и карты, поэтому это был мой последний платеж по карте, данные которой я им послала. Это о странностях, которые скорее всего они из-за стоимости доставки возникают.

По вопросу о вчерашнем заказе. Позвонили в Сбер, там головой покивали на словах. Сейчас письмо напишем еще, ну и во Франц ответ, что банк предупрежден и мы рады будем получить наш заказ.

Дорогие лэмпворкеры России и СНГ, совершающие заказы стекла на FrantzArtGlass.com, скажите пожалуйста, а у вас тоже возникают сложности с оформлением заказов в этом магазинчике? Поделитесь опытом, пожалуйста! В магазине широкий ассортимент, отказываться от работы с ними не хочется.

Сообщение модератору

Шаг 2 из 3: Регистрация

Введите email
Придумайте пароль
Укажите свой город
< Назад

  • Магазин
  • Регистрация
  • Проверка email