Обновление пароля

 > Журнал > Блоги > Новости магазинов > Икона "Всецарица"

Икона "Всецарица"

Эта икона была написана в 17 веке и с тех пор находилась в Ватопедском монастыре на Афоне, в Греции. Чудесная её сила проявилась, когда подошедший к ней юноша был неведомой силой отброшен, а образ засиял. Впоследствии оказалось, что юноша занимался колдовством, магией. Богоматерь наставила его на путь истинный.

Пантанасса - это Всецарица, Всегоспожа, Всеповелительница.

Помимо исцеления от злых чар, от колдовства, она имеет благодать исцелять болящих от онкологических заболеваний.

Молитва Пресвятой Богородице перед Её иконой "Всецарица":

О Пречистая Богомати, Всецарице! услыши многоболезненное воздыхание наше пред чудотворною иконою Твоею,из удела Афонскаго в Россию принесенною, призри на чад Твоих, неисцельными недугами страждущих, ко святому образу Твоему с верою припадающих! Якоже птица крилома покрывает птенцы своя, тако и Ты ныне, присно жива сущи. покрый нас многоцелебным Твоим омофором. Тамо, идеже надежда исчезает, несумненною Надеждою буди. Тамо, ижеде лютыя скорби превозмогают, Терпением и Ослабою явися. Тамо, ижеде мрак отчаяния в душе вселися, да возсияет неизреченный Свет Божества! Малодушныя утеши, немощныя укрепи, ожесточенным сердцам умягчение и  просвещение даруй. Исцели болящая люди Твоя, о Всемилостивая Царице!Ум и руки врачующих нас благослови, да послужат орудием Всемощнаго Врача Христа Спаса нашего. Яко живей Ти, сущей с нами, молимся пред иконою Твоею, о Владычице! Простри руце Твои, исполненный исцеления и врачбы, Радосте скорбящих, в печалех Утешение, да чудотворную помощь скоро получив, прослявляем Живоначальную и Нераздельную Троицу, Отца и Сына и Святаго Духа во веки веков. Аминь.

Сообщение модератору

Шаг 2 из 3: Регистрация

Введите email
Придумайте пароль
Укажите свой город
< Назад

  • Магазин
  • Регистрация
  • Проверка email