Обновление пароля

 >  >  >  > Моя персональная выставка в Арт-галерее Ренесанс.

Моя персональная выставка в Арт-галерее Ренесанс.

13.12.2013 19:00     Просмотров: 1252     Комментариев: 6     
Моя персональная выставка в Арт-галерее Ренесанс. | Ярмарка Мастеров - ручная работа, handmade

 Дорогие мои друзья и жители ярмарки!  Хочу поделиться публикацией о моей выставке с поэтическим названием "Виткав грудень довгі ночi" На выставке представлены 26 работ выполненных в разных техниках, это живопись, графика и батик. Выставка продлится ещё месяц, можно посетить! И  можно приобрести любую работу!

выставка

С моей дочерью Еленой Павловой. 

картины

Вручение диплома за учасие в выставке.

презентация

Литературно - музыкальная композиция, звучали стихи и романсы...

галерея

Работы с выставки:  "Цветы и фрукы (розы), холодный батик, 60*60 

живопись

"Осенний натюрморт (десерт)". 60*80, горячий и холодный батик.

графика

Из серии графики представлено 10 работ "История в камне" 

батик

Графика "Старинный костёл. Меджибож", 61*43.

публикация

Живопись - "Зачарована сиреневым рассветом", холст, масло,  95*90

На интернет странице  "Новини Хмельницького "Є" " была опубликлвана статья  Тетьяны ЯРОВЕНКО 
«О, мій Хмельницький, я – не гість! Я вдома!»
В арт-галереї «Ренесанс» відбулася презентація персональної виставки члена Національної спілки художників України, хмельницької художниці Неллі Павлової. 
В доробку мисткині близько 50 персональних виставок: міжнародних, всеукраїнських, обласних. Художниця працює в різних техніках і завдяки своїй майстерності й творчості домагається неабияких успіхів. Картини Неллі Павлової не схожі ні на чиїсь інші, вони мають своє обличчя, а художниця – власний почерк. Полотна відтворюють її внутрішній світ: людини творчої й небайдужої, фантазерки і працьовитої мрійниці. Дивовижні птахи і тварини, колоритні українки, наче з райського саду, де яблука не лише соковитий плід, а філософський символ сенсу життя. Серія її графічних робіт «Історія у камені» - візитна картка Хмельниччини, адже вона зберегла для нащадків старовині костели, маєтки, замки, пам’ятники архітектури Хмельницького, Старокостянтинова, Кам’янця-Подільського, Меджибожа, Летичева. Цю виставку Неллі Миколаївна назвала «Виткав грудень довгі ночі». «У найдовші грудневі ночі року, - каже вона, - коли так мало сонця і світла хочеться усім до настрою додати яскравих фарб, подарувати трошечки радості й спокою у наш непростий час». На виставці представлені 26 робіт, виконаних у різних техніках: живопис, графіка, батик. Серед робіт, як вже відомих, є нові роботи. До того ж на присутніх очікував сюрприз: Марія Лисайчук, подільська поетеса, читала свої вірші, а Леонід Мазур виконував власні пісні. Марія Лисайчук вперше познайомилася з Неллі на одній з виставок десять років тому, і під враженням її робіт написала вірш «Я тут живу, маленький мій Париж». Цього разу на ці слова Леонід Мазур написав і подарував художниці пісню. Виставка триватиме в арт-галереї «Ренесанс» протягом місяця, й усі бажаючі зможуть познайомитися з творчістю художниці та додати собі незабутніх вражень. 

 13 Грудня 2013. 

Ключевые слова:  
Ярмарка Мастеров - ручная работа, handmade

Сообщение модератору

Отправьте сообщение модераторам, если считаете, что данная работа нарушает Правила Ярмарки Мастеров.

Модальное окно для уведомлений

Шаг 1 из 3: Создание магазина

Откройте собственный онлайн-магазин в несколько простых шагов и зарабатывайте любимым творчеством
Как будет называться магазин?
Какой у него будет web-адрес?

Шаг 2 из 3: Регистрация

Укажите контактные данные для своего магазина. Уже есть аккаунт?
Введите email
Придумайте пароль
Укажите свой город
< Назад

Шаг 3 из 3: Проверка email

  • Магазин
  • Регистрация
  • Проверка email
Остался завершающий шаг! Мы отправили Вам письмо, перейдите по ссылке в нем, чтобы подтвердить свою почту и начать работу с магазином.
Если письмо не пришло — можем отправить еще раз